Pages

11 April 2010

8:07 AM - No comments

HIDUPKAN KEMBALI...

Assalamualaikum....setelah sekian lama saya tidak muncul untuk berartikel dalam blog ini, akhirnya saya akan aktif semula. Maafkan kerana kesibukan mencari ilmu membuatkan saya kurang masa untuk berkongsi artikel bersama kalian semua di dalam blog ini.

Di kesempatan ini, saya ingin berkongsi dengan kalian semua pada 14 Mac 2010 yang lalu, alhamdulillah saya telah berjaya mendapat penganugerahan diploma di tempat pengajian saya sempena Majlis Konvokesyen Kolej Kemahiran Tinggi MARA Pasir Mas, Kelantan Darul Naim dengan memperolehi Diploma Teknologi Bangunan.
Berkat doa ibu ayah dan keluarga serta diiringi usaha gigih saya, akhirnya saya berjaya memperolehi kejayaan.

Diharapkan kejayaan saya ini dapat dikongsi bersama anda semua. Moga sama-sama memperolehi keberkatan dan rahmat dari Allah S.W.T. dengan adanya diploma yang saya memperolehi moga-moga dapat digunakan faedah untuk Agama Islam, bangsa dan negara. Insyallah.



Kenangan bergambar bersama sahabat karib selepas Konvokeseyen

0 comments:

Post a Comment